Wednesday, May 5, 2010



Malam tadi anak2 semua dah tidur..sambil tengok cerita Asmaradana episod akhir..charge bateri kamera..lepas tu snap gmbar 2,3 keping..saja2 nak letak kat blog.Dah lama xupdate gambar...cik abg keluar bleh le snap gmbar..kalau xdia mesti ckp.."ummm..xde kerja la tu.." malu le saya..takut dia pikir saya nak menunjuk2..nak ambil gmbar ni pun dah lama pikir..tu la kan boring pulak tgok blog kosong je...asyik abik gmbar dr tenet je....w/pun benda lama tapi boleh laa.














Bulan April lepas ambil cuti tahun,ingat nak rehat kat rumah..tapi boring pulak..umm... ambil cat..kerja pun mula le ngecat tangga...anak besar dua org tu balik sek terus driver hantar rumah pengasuh..tinggal ariana je ngan saya..bila dia tidur saya cat la pagar ni...suami balik dia ckp..ooo ni rupanya sbb xnak gi kerja..kata penat....nak ngecat tangga rupanya...he he..
bunga tu main cucuk2 je..blum sempat nak gubah baik2..tapi dh lama kat tangga tu he he..masa xcukup biasa le ...

Antara Rak2 gantung kat dinding








































Teko-teko ni beli kat romantika.kakak saya dari KL yg punya..ari tu dia dtg Jb saya bawa gi jalan2 kat romantika..cute sangat tau..harga pun berbaloi2...






saya cuma beli 2 biji.lepas tu kakak belikan satu lagi jadi le 3biji..tapi saya punya xde kt gmbar ni..dah simpan dlm almari..si kecik tu asyik bawa kehulu..kehilir so saya simpan tinggi2 le...









PSSSST....semalam gi beli spray jumpa byk nya apple..strawberry...cerry..mcm2 jenis buah gantung lagi...cantikkkk sangat..baru sampai tuan kedai ckp...murahhhhh beli live ni....tapi umm
kena fikir dulu nak letak mana dan yg penting xnak menyempitkan dapur yg dah sempit...
kalau beli kena beli byk..sbb satu gantung tu xbyk biji bagi strawberry dan apple..kalau ceri tu byk pulak nampak umm...takut anak penyek je..rugi..sbb benda tu mcm gabus gitu le..kalau plastik mcm anggur tu ok la..



















































































sebahagian dari koleksi











semua ni dah lama beli














































































































No comments:

Post a Comment