Thursday, July 23, 2009

mcm biasa adam dan alea suka bergambar


ultraman xhabis2...makan,minum,tidur bangun semuanya ultraman...xboleh hidup tanpa ultraman


sedikit koleksi cawan mini.



cawan mini corak ke2...org buat koleksi kita pun nak ada koleksi gak.




teko yg ditampal decal tapi belum siap lagi kat atas tutup tu.malasss..tunggu la nanti rajin baru sambung lagi
ni pun sama jam mak uda yg telah ditampal decal











cantik x mug ni..mula2 tgok kat kedai x minat.asyik tgok portmeirion aje so terbuka hati nak beli mug ni.ada la dlm 4 biji.nanti nak beli lagi simpan buat koleksi gak
ni gmbar dekat.cantik juga la.pinggan,piring,semua ada.cantik2 tunggu la bila senang boleh gi beli.







ini carpet ayam .murah je .letak kat dapur.lepas pergi lunch ari tu terjumpa carpet ni so beli la.adik kata apa la ayam pun beli..he he xpe ikut tren kawan2 kat blog







2 comments:

  1. salam ziarah, leana.. tu yg carpet ayam tu brapa ringgit, leana beli kat mana, motif gambar kitchenware ada tak..

    ReplyDelete