Tuesday, July 7, 2009

Ariana jatuh tangga

sampai hari ini rasa menyesal tu masih terasa
dek kecuaian aku...ariana menjadi mangsa

mlm kelmarin aku nak salinkan drper dia yg basah
sbb main dlm bilik air masa teman uminya mandi,
tengok susu xde ingat nak buat
utk dia lepas tu boleh tidur...bgi dryper suruh dia bawa
bagi abah dia pakai kan.

dia nangis minta didukung..biasa la nak cepat tinggalkan
dia sorang2 kat bilik depan..nampak mcm dia menangis dan merajuk
mengundur kebilik belakang..apa lagi turunlah bawah nak buat susu

alih2 dengar berdegung2 bunyi kepala dia jatuh tangga..masya allah
anak aku jatuh.memang xsangka ..sbb dia memang expert naik turun tangga ni..

kesian sangat kat ariana..dahi bengkak tempat yg sama masa jatuh katil
dulu..hidung pula lekuk di batangnya...

tangga tu memang tinggi ada 11 anak tangga..itu hanya sampai di selekoh aje
belum habis anak tangga lagi...kalau x mau 14,15 anak tangga ..
ingatkan dia mengundur ke bilik belakang tempat
abah dan kakaknya tengok Tv..rupa2nya dia....

ariana maafkan umi ya..umi minta maaf banyak2 wahai anak kecik ku..

umi sayang ariana...

No comments:

Post a Comment